Summa sidvisningar

måndag 17 september 2018

Visa och Berätta måndag!! nr 296





Helgen har varit fantastisk åter igen och denna helgen var jag  bara  i Halland Skåne Halland . Om ni minns förra veckans inlägg så var jag  förra helgen i  Halland Västra Götaland Småland Skåne Småland Västra Götaland Halland. Tufft men så fantastiskt roligt , och Vilken underbar hobby vi har...….

Nog om detta men har träffat så många fantastiska kvinnor så man blir så rörd,och ibland så tror jag att jag drömmer men  måste bara berätta .En av alla jag träffat denna helgen var så förtjust och prisade min inspiration denna dag och sa att hon aldrig tidigare  hade varit med om en sådan quiltdag!!!Kan ni förstå mig jag som kämpar för våran hobby och få en sådan komplimang,,,,tårarna är inte längt borta nu heller.Kram kram till dig M.

Nu till allvaret!!!!



EN ny Bambi väska är född !!


Med samma Kasse//väskmönster jag sytt tidigare men nu lite bredare och högre samt panel från Anna med Frida La Catarina Kahlo tyg/rapport /tyg!!! från Alexandre Henry fabric och Anna!!! Där just tyget fått plats att visa sig och skapa denna väska tillsammans med lite Basic Grey tyg och GRÖNT!!











Håll till goda mina vänner!! och välkomna till veckans inspirations blogg/Eran Bambi






3 kommentarer:

Frédérique - Quilting Patchwork Appliqué sa...

Fun bags!

Gunilla K sa...

Klart du ska sträcka på dej. Det är ju alltid kul att få uppskattning.
Väsktyget är riktigt fräckt!

kram Gunilla

Miaismine sa...

Your bags and fabrics are totally cool! I love the Day of the Dead panel! Nice job! You know, I once made a tall tote bag to hold my rulers and cutting mat...now where did I put it? Hmmmmm..... :)