Summa sidvisningar

måndag 21 maj 2018

Visa och Berätta måndag!! Nr 249.





Idag har vi en ny Visa och Berätta måndag där just du kan vara med och inspirera!! Många av er var även med förra veckan och tyvärr hann jag inte tacka Er för att ni deltog med allt vackert.Så därför TACKAR jag er alla här idag!!!

Det händer mycket nu här hos mig och tiden den har varit knapp men jag har ändå hunnit sy en ny löpare som jag tänkte visa Er idag!!





Min nya löpare är sydd av ett tyg med  8 remsor och olika mönster som är dryga 5 inch breda. Så 15 inch räckte till min löpare. Designer är Jen Kingwell  och mönstret heter Lollies från Moda och Butikenannalunda.
Jag har använt mig av linjalen Twister samt Aurifil tråd till quiltningen.

6 kommentarer:

Gretchen Weaver sa...

Cute table runner. I like the twister patterns.

chrisknits sa...

Love the Twister pattern, I have a Christmas Wreath I need to quilt! Table runners are my focus each month this year. Need to decide what's for June.

Miaismine sa...

You are one of the most talented quilters I know! Your patterns and color choices are gorgeous!

Birthe Marie sa...

Så flott twister løper! :-)

cambuse.net sa...

You must participate in a contest for one of the best blogs on the web. I’ll recommend this web site! cambuse.net

herb sen route sa...

Wonderful post, very informative. I wonder why the other experts of this sector do not notice this. You should continue your writing. I’m confident, you have a great readers’ base already! herb sen route