Summa sidvisningar

fredag 23 mars 2018

Finish it up Friday!!







Godmorgon på er alla!!

Fortfarande kämpar våren starkt för att övervinna vintern med dessa kalla nätter.Igår när jag var ute och gick tränade våra småfåglar sina sånger  med
all kraft och jag njöt!!


Nästa vecka är det påskveckan och då ligger en lång syledighet framför oss.Som jag berättade i måndags så har jag redan tjuvstartat  min sy vecka/or vilket känns så bra.






Ett av allt som hänt här i veckan är denna väska!!

Sydd med tyget Basic Grey och kork..kork var ett av de stora nyheterna när Anna och jag var i Houston på Quilt Market!!
Även detta fyllnadsmaterial till handtagen- In-R-Form kommer därifrån.Nu har jag äntligen fått tid att testa dessa varor.
Jag har satt fickor på båda sidor på utsidan fickor på insidan även  en dragkedja denna gången.Som mellanlägg gamla Stiff Stuff  dagens CraftTex och dukvadd.



Tidigare sydda väskor.






Med dessa rader vill jag önska Er en härlig fredag!! Kram Bambi

4 kommentarer:

Immi sa...

Snygga väskor och så spännande med kork! Kram Immi

chrisknits sa...

All are lovely, but the first one is so elegant. Great job on all.

PugMom sa...

Your bags are gorgeous!

The Joyful Quilter sa...

What wonderful tote bags! Looks like quite a useful size.