Summa sidvisningar

fredag 19 januari 2018

Finish it up Friday!!








                         Godmorgon!!

Veckan har varit så bra och jag har fått beta av massor av sömnad.Dessutom hade vi sy träff igår i mina båda grupper .Mina flickor var sysugna och de stannade ända till klockan 21.00 och det är /var såååå roligt och även deras maskinerna gick  dessutom varma.

Dagens  och färdig till i dag visar jag en lite modern kudde med tygerna från Moda och heter Basic Grey!! Jag syr ofta i denna serien som jag köper från Anna och till denna kudden har jag använt mig av scraps.Serien är  helt underbar med alla sina färger/nyanser.







Kudden är 50x50 cm och jag har satt dragkedja i mitten bak på den och quiltat på Anna vadd.

Min toppen vecka är inte slut ännu för imorgon åker jag och gratulerar  min goda vän och hennes butikannalunda då de tillsammans firar 25 år!!!!!!!
Det ska bli så roligt att få träffa alla som också kommer för att gratta men kanske de också för att kompletterar till sin sömnad!
Jag vet att Anna överraskar både på webben men också alla kunder med en present
om  man handlar för ett visst belopp.Designer till kassen är ingen mindre än Victoria Findlay Wolfe.

Kram till alla Er som tittar in här.




Bild från ett föredrag i Houston Quilt Market i höstas där lilla jag satt o lyssnade samt njöt av hennes spännande tankar om våran underbara hobby!!!

Inga kommentarer: