Summa sidvisningar

måndag 3 april 2017

Välkomna till Visa och Berätta måndag nr 185!!











Sol ute sol inne nu våren är här och lilla Bambi är glad trallala!!Igår i solen var det 31,5 gr och bikinin åkte på !!Ja ni läste rätt det var så skönt så skönt en stund på altanen. Det gäller att ta vara på vädret ....









I förra veckan så visade jag denna Amy Butler löpare som jag sytt och som ekorre så sparar jag alla de avskurna hörnen och syr nya små triangelblock som är 1 3/4 inch i kvadrat. Då har jag använt mig först av 2,5 inch kvadrat .
Normalt så slängs dessa hörn i papperskorgen men titta vad jag fixade denna gången av dem.









En fyrkantsduk som blev 35x35 cm eller nästan 14x14 inch. Dessa fantastiska
Charmpack som räcker till så mycket med lite bastyg till.

 Följer ni min blogg så vet ni att jag sydde ett annat mönster av den scraps jag fick av mina sy vänner när jag fyllde år.Scrolla till baka på min blogg så hittar du två löpare och en fyrkants duk från presenten.Har jag inspirerat er idag? Eller fortsätter ni slänga rolig scraps efter sömnad?? Hoppas svar kommer och inspirationen flödar!!Kram

6 kommentarer:

Miaismine sa...

Your triangle project is so beautiful! I love how you framed it - it makes the whole project shine! Thank you for sharing!

Gretchen Weaver sa...

Those are very tiny little HST's! I don't usually save scraps that small. Happy sewing!

Anonym sa...

Jag förstår precis varför du sparar trianglarna! Jag måste alltid bestämma mig för om de är för små för att sparas eller ej. Snålhjärtat skriker varje gång jag slänger en triangel :) Kram

yanmaneee sa...

jordan shoes
air jordan
golden gooses sneakers
curry 4
kyrie 5
ferragamo belts
jordan sneakers
nike vapormax
nike hyperdunk
lebron 15 shoes

Anonym sa...

bape
off white nike
supreme shirt
yeezy
yeezy 380
moncler
off white nike
birkin bag
yeezy
off white

Unknown sa...

l0d77k8d86 p3q17h5s73 m1e94f5o17 k3g18e8b89 v5j71f4s99 w4e41w0l11