Summa sidvisningar

måndag 27 mars 2017

Visa och Berätta måndag!!






Dagarna springer iväg och snart är vi inne i vårmånaden April. Påsken knackar på och därför tycker jag det är viktigt att börja sy lite nytt inför den stundande stor  helg. Jag kommer idag att visa er mina nya Mug Rugs som även kommer att bli torsdagens tema för mina grupper.

Jag tycker det är roligt att ta med lite eget arbete och ge bort och dessa små muggmattor är precis lagom och oftas väldigt tacksamma att ge bort. Sedan kan man nog göra dem mera påskliga beroende på vilka tyger man använder. med dessa ord och bild hoppas jag ni har mycket att visa upp idag och nu har det ju dessutom varit sy o hantverks mässa i Malmö och jag förmodar att ni handlat.








1 kommentar:

Catarina C sa...

Så söta underlägg, javisst är det en bra present! Kram