Summa sidvisningar

onsdag 29 mars 2017

Sömnad pågår!!






Jag har sytt intensivt ett tag och topparna små eller stora ligger på lut för att bli klara. När jag nu har lust så betar jag av en efter en och idag skall jag börja med en löpare sydd med ett Charm Pack från Free Spirit och Amy Butler som heter Bright o Heart och visa er.







Jag har dessutom använt mig av lite bastyg vadd och bakstycke .Quiltat med Aurfils vita tråd 2021.
Storleken på löparen är 40x160 cm eller ca16x63 inch och jag har använt 40 av 42 kvadrater från förpackningen.
Idag finns denna löpare i Förslöv och Butiken Annalunda om du tittar in hos Anna så får du se den i verkligheten.



Onsdagskram från Bambi!!

4 kommentarer:

TheEclecticAbuela sa...

Lovely fabrics!

Rachel sa...

Very pretty! Like how those white stars pop!

BizarreQuilter sa...

Oh! I love this! Gorgeous!

Kate sa...

Very pretty! Love the floral prints.