Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2016

Nr 16.17!!

  



Näsan rinner och det är lite jobbigt vid symaskinen men ingen rast och ingen ro!!
Ny dag och nya utmaningar!!

Idag tänkte jag att vi skulle sy tillsammans igen och då Sampler blocken och då nr 16 och 17 av totalt 24 st med helt olika mönster!!
Vet inte hur många ni är därute som syr dessa block  vore lite trevligt att få en vink!!
Här i Varberg vet jag att vi är ett trettio tal som syr och  jag längtar verkligen att få se alla härliga quiltar så småningom.Mina töser vet jag längtar efter de sex sista för detta var en mycket rolig sömnad tycker de allra flesta.......
Kram på Er från Bambi!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis sytt klart 12-15! Du kan se dem på fb i kommentaren. Börjar få slut på enfärgade tyger, så det blir väl till att ge sig ut och handla :) Kramar Gun

Tumlaren sa...

Jag är också nyfiken! För tillfället syr jag Hmm! tänker sy en annan "challenge" men jag har det på min "att-göra-lista" som finns i mitt huvud och den blir längre, längre och längre. Kram