Summa sidvisningar

lördag 17 januari 2015

Väskor och börsar!!





Detta är inte min grej egentligen ...eller jag syr nästan aldrig väskor ....men när det väl sker har jag min väska kvar i ÅR...vilket måste  betyda att det jag syr trivs jag med......
Kan berätta i en parantes att min Fruntimmersväska jag sydde säkert för 10 år sedan den  finns kvar fortfarande...men så var den ju prickig svart och vit också..... ......och många fack!!

Men några väskor eller kassar har jag sytt och så några börsar under 2014!!






 
 
 
Mönstret till dessa väskor /kassar är också lättsydda och bygger på ett Charm Pack samt lite tyg till handtag och kant.
Foder går det en större bit för det är rejäla  fickor i den och på mina kurser när vi sytt dem har flickorna varit väldigt nöjda.
Så nu syns de lite överallt här  i Varberg med omnejd!!


Kramar från Bambi!!

7 kommentarer:

Carina, lurvendesign sa...

Oj, vad många fina väskor. Min favorit om jag skulle välja skulle bli den med lite rosa som är fotograferad framför de fina blommorna. Kanske en matchande börs till för det ser jag att du kan också. Superfina!

Annette sa...

Vilka härliga väskor du har sytt.
Använd dem ofta.

Pumlans flitiga fingrar sa...

Jag älskar att sy väskor! Dina inspirationsväskor triggar den lustan!

Quilt och Söm sa...

Jag tycker om att sy väskor men är ingen väskmänniska! Konstig kombination!!
Dina väskor är jättefina!
Kram Heléne

Unknown sa...

content her latest blog web high replica bags Click This Link my website

toshasl sa...

u4l12x1u06 j5p56r5g21 n2o26a0d40 y7o90e3z22 o9q95p4o35 q2e74n9q59

Unknown sa...

m4l35n3t50 e4c91l6i07 v5q05e2x59 w5f73h4x85 x7u69f4w48 p0s73b3l09