Summa sidvisningar

lördag 10 januari 2015

Necessärer!!





Necessärer är roliga att sy tycker jag ...brukar passa på och sy upp några lite då och då när jag får några tygbitar  över som passar.
Här kommer några från förra årets samling...










Hoppas ni får lite lust att sy nu när ni tittat på dessa bilder....alltså lite tyg till framsida samt foder ,vadd ,plast eller Stiff Stuff om man vill,,dragkedja...lite spets band eller knappar odyl....sy och lek !!

Ni har hela helgen på ER!!!

Bambikramar !!!!

5 kommentarer:

Annette sa...

Så läckra de är och vilken energi och beslutsamhet att göra det man vill!!
Så nu får jag sluta att kolla alla bloggar och BARA sy eller..... :)))
Må så gott

Anonym sa...

Vilka härliga nessar du visar och de med änglar är helt ljuvliga!! Kram från MonicaJ

Tilkunviilaaja sa...

Jag har samma katt-tyg så du har inspirerat mig! En necessär ska det bli!

yanmaneee sa...

jordan shoes
paul george shoes
christian louboutin outlet
cheap jordans
supreme hoodie
nike air max 2018
jordans
michael kors outlet online
fitflops sale clearance
fila

Unknown sa...

additional resources dolabuy go to this web-site replica gucci handbags you can check here https://www.dolabuy.ru/