Summa sidvisningar

torsdag 15 januari 2015

En ny necessär....



har sett dagen ljus  av en frotte handduk som har jag sytt och då även denna gången satt Stiff Stuff vadd emellan .Jag tycker den får så bra stadga då.
Denna gången köpte jag min handduk på Rusta som var en bra och tjock kvalitet nästa för bra!!Så gick jag loss i mitt spets och band förråd och fann dessa till dekorationen som ni ser på bilden!!






Nu får den vänta på någon födelsedag eller liknande och åker med de ner plockade julsaker in till Centralförråd B.
Jag kan berätta att det börjar bli fullt även där.....kanske är det dags för lilla Bambi  att sluta och sy......

Torsdags kram från Bambi!!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Sluta sy? Nej, det tror jag inte att du klarar. Fortsätt du som vanligt och skaffa fler förråd😜

Annette sa...

Sluta sy !!! Skulle inte tro det :)))
Sy på och njut :))))