Summa sidvisningar

lördag 28 juni 2014

Tack!!




Idag är det första morgonen på länge som jag inte intagit min berömda kopp på altanen  eftersom det regnar....ja ni läste rätt....jo det regnar faktiskt här denna lördag!!Men det behövs för våra gräsmattor börjar bli så bruna.

Det var en rolig och INSPIRERANDE dag igår för mig,,,,så många fina ord jag fick från er alla både här på bloggen men också på Facebook för mitt inlägg igår.
Det behövde jag kan jag säga men det värmde också mitt lilla hjärta!!






Denna lilla hög bilden är tagen igår!! skall alldeles strax ut och åka och då förstår ni säkert vart ...jo till centrallager B!!Där blir det nog liten välkomst fest ikväll tillsammans alla andra quiltar .........

Med dessa rader så bockar och niger en rörd och tacksam Bambi!!Kramar och TACK!!



3 kommentarer:

Quilt och Söm sa...

Du är väl verkligen värd all uppmuntran så som du uppmuntrar alla!
Kram på dig!

Lorna McMahon sa...

Glad to hear you got some much needed rain, Eva! Lovely photo. The little table and stack of fabric goodness look so inviting!

Eliot syr sa...

Det ser så härligt ut med en hög quiltar liggande så där. Man skulle kanske ha ett gäng som gästerna kan värma sig med när de sitter på altanen på kvällen. Sommarkram till dig.