Summa sidvisningar

onsdag 18 september 2013

Hex N More mallen....




Skall jag arbeta med idag ,,EN av  mina favoritmallar.
Nu var det ett tag sedan jag arbetade med den och igår kväll så tog jag fram lite tyger och mallen  och nu så ligger den på skärbordet och väntar.

Vilken mall är detta då ,jo den här.....



Och nu kommer det några alster som jag sytt med just denna mallen.



 
Hoppas jag kan inspirera er ,,,visserligen har ni sett dessa quiltar och mönster tidigare.




Idag så har vi en riktigt fin höstdag och temperaturen ute har fallit betydligt.Nu väntar jag bara på att solen skall visa sig på den bästa sidan så att lunchen kan intas på altanen även idag .Så länge vi kan vara ute och äta så känns det så härligt och jag förlänger sommaren ....havet är fortfarande bad vänligt ca 18gr !!
Som ni förstår är allt under kontroll....ha en bra dag mina vänner det skall jag ha!!
BAMBI kram till ER!!

Inga kommentarer: