Summa sidvisningar

fredag 28 september 2012

Solen åter hos oss...




Det var riktigt roligt att titta ut idag och man blir på ett så gott humör,,när solen den visar sig...nu har det ju varit grått, grått och grått ett tag!!
Igår så hade vi inte så ont av det tråkiga vädret,,för då var vi ju inne hela dagen och sydde...Och mina töser de sydde,, skar ,veva och sydde!!
Vi är ju lite bortskämda nu efterom vi har hela dagen till sydag,,och på den tiden så hinner man en hel del om man vill...



 
 
 
Idag så vill jag visa ett av alla de alster som syddes igår..en liten duk sydd med LillTwister mallen.
 
 
Tvättmaskinen den går,,hoppas på lite torkväder,,alldeles strax skall gåskorna på ,,sedan lite fredags röj,,och på eftermiddagen så är vi bjudna på lunch till en av våra grannar...Det skall bli så trevligt och speciellt för min kock,,som idag får gå till dukat bord!!
 
 
Jag hoppas ni har en bra fredag,,Kramar kommer iaf från kusten och lilla jag!!!
 

4 kommentarer:

Catarina C sa...

Söt duk med "Lil Twister" och så härligt med en hel sydag. Här i Hbg skiner också solen så det blir också en liten promenad! Kram

Ankie sa...

Vilken fin liten duk.
Här har vi fortfarande tråkväder. Men bra syväder.

Wivi sa...

Så söt duk.
Inte ett stygn på länge. Och vädret är grått, grått, grått.
Kram

Bibbi sa...

duken ser jättefin ut... det blir så fin effekt med den mallen!
Kram