Summa sidvisningar

fredag 31 augusti 2012

Fredag morgon!!

Idag blev det en liten sovmorgon!! Var ganska länge sedan vi tog en sådan här lyx. Vet inte om jag känner mig så mycket piggare för det,,, hm. Kanske är jag lite segare och tröttare!! Men vi skall alldeles strax ta på gåskorna och pigga upp oss...i det fina höstvädret.

Vi hade ju en otrolig SYdag här i Varberg igår!! Den ena gruppen avlöste varandra,, och symaskinerna gick varma,,, Jag tror och hoppas att alla var nöjda!!

Lite visa och berätta hann vi också med .... Samt flera gånger kaffe/te!!!Titta och njut av denna härliga scrapsquilt!!!


Kanske skriver jag en rad ikväll också.....beror på posten,, som ev. Kommer sent i em...med ett kuvert!!!!


Kram kram till dess!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hon är bara duktig hon med ,tack för igårMärit

Anonym sa...

Så tjusig den är. Väldigt fin i blåa toner.

Wivi sa...

Är den verkligen sydd av scraps? För mig är scraps småbitar men för andra är det tydligen ganska stora bitar.
Kram

Bibbi sa...

Blått är flott och enkelt är snyggt.
scraps är ett härligt påfund. Höstvädret här är... regn!!
Kram