Summa sidvisningar

lördag 2 juni 2012

Morsdags presenten...




är nu sönderklippt!!!

Jag har ju sytt och broderat kuddar under året till mina barnbarn!!Flickorna har fått Sue mönstret och Linus ett nalle mönster.
Detta broderade block har varit försvunnet ett tag ,,och en dag så låg det bara mitt framför näsan på mig.Då var det ju dax att göra färdigt detta också,,och vad passade inte bättre än att ta med de tyger jag fick i present i söndags.
Då vet jag ju också att de passar och blir omtyckta..Så Linnea här kommer äntligen din kudde....




""Du sitter och plockar blommor tillsammans med Sigge och Sigrid!!""


Wilmas


Linus

och Majas!

Ute är det sol..på altanen skönt..men jag tror att utanför tomten är det inte lika varmt och skönt!!




Annars är det en superdag att sitta ute och brodera eller sy på en avslutningskant!!


Håll tillgodo mina vänner!!Trevlig lördag och ÄN så länge  fungerar internet!!!

KRAM!!!


7 kommentarer:

annemarlen sa...

Finfina kuddar.
Trevlig lördag till dej också!
Kram

Wivi sa...

Söta broderier.
Ha det så skönt i solen. Jag ska hålla mig inomhus för att slippa regn och blåst.
Kram

Maja sa...

Vad roligt att du äntligen hittade ditt fina broderi!
Grattis till Linnea som får farmors fina kudde!
Kram från ett blåsigt Skövde!

Annika sa...

Så ljuvligt söta kuddar! Håller tummarna för ditt internet och vädret. Själv har jag just kommit in från en blöt hundpromenad :-) Kram Annika

Pumlans flitiga fingrar sa...

Vilka fina kuddar, de söta broderierna är just pricken över i.

RyumQuilt sa...

Hei. Du lager veldig mye flott. Jeg har ikke vært på bloggen din før, men legger meg til som følger, for jeg kommer gjerne tilbake.

Ha en fin helg.

Linda :-)

Lizzan sa...

Så fina kuddar du sytt till dina barnbarn!
Kram Lizzan