Summa sidvisningar

fredag 18 november 2011

En stor dag idag!!

Ett av dessa fantstiska mål har jag alldeles nyss nått!!


50.000 besökare!!!!
på mindre än ett år.....bugar,niger ....och


TACK!!

 ,,alla ni som besöker " mig  "och min sida.


Tycker detta är fantastiskt!!och får en tår i ögat av glädje.


Glad blev jag ,,för mannen i mitt liv har just bjudit mig på Thai -mat,,inte visste jag att han har koll på detta.
och han ville fira... mig..tår i ögat igen.

vad gör jag då för Er?? får se ,,,
kan bli en överrasking på något inlägg,,,något speciellt ,,,,ja, jag är den som bestämmer och just du,,avgör bara DU ,,om du vill vara med.....


Här kommer ett litet,litet axplock frå mitt arkiv....


Ett av mina favvis mönster!!



Nr två vanliga fyrkanter!!


Mallen som numera alltid ligger på skärmattan!!

Och från corner trimmern ett av mina alster.





Broderi och lappteknik!!






En av alla de mina utmaninger!!


Tillslut så vill jag än en gång visa det till  mina töser ,,barnbarnas ,,dubbelöverkast!!handsytt i BARA scraps...En gång hoppas jag att de bildar familj och jag/vi  får överlämna dem!!Annars så ligger de och väntar på centrallager B!!

Tack igen!!!Kramar


19 kommentarer:

Maja sa...

GRATTIS!!!!!
Vad vinner jag som första gratulant???
Skojar bara!!!
Stort Grattis ännu en gång!!!
Kram

Immi sa...

Grattis, grattis, till att kommit så långt. Men det är inte konstigt med en sån inspirerande blogg. Vad får jag som nummer 2, hi hi...:O))) Skoj o Kram Immi

Kerstin sa...

GRATTIS!!
Jag missar aldrig din blogg av TVÅ orsaker:
1. Inspiration. Det är så härligt att titta på alla vackra saker du syr!
2. Jag blir glad av att läsa bloggen! Det smittar av sig när det är härligt i Apelviken (känns ända hit...)!
Tack för att du skriver o visar!
Kerstin

Marianne´s hantverk sa...

Instämmer med ovanstående Ett stort GRATTIS.
KRAM
Marianne

Anonym sa...

GRATTIS hade trott att jag skulle missa det och det gjorde jag med hi hi ,tack för alla roliga o fina alster kramis märit

Lizzan sa...

Grattis till dig och din blogg!!
Kram Lizzan

Elisabeth sa...

Grattis!
Din blogg läser jag med glädje! Du sprider mycket inspiration och syglädje :)

Kramar!
Elisabeth

Eva sa...

Grattis, grattis!

Kram Eva

Anonym sa...

Grattis! Du undrar vad du gör för oss!? Inlägget talar väl för sig själv! Du sprider ju inspiration som bara den! Tack för alla härliga inlägg! Kram, Gunilla G
(Många utropstecken blev det idag!)

Inger Holgersson sa...

Grattis
Det är alltid lika roligt att se vad du hittar på.
Kram inger

Catarina C sa...

Grattis till så många besökare och vi är ju många som ständigt tittar in till dig! Hoppas Tai-maten smakade bra som maken bjöd på! Kram

Anonym sa...

Grattis till 50 000 besökare. Du är världens insperationskälla! Kram Stina

Wivi sa...

GRATTIS till 50.000!!!
Det är alltid roligt att läsa din blogg och titta på vad du och dina syvänner sytt.
Idag har jag passerat 20.000 besökare och är lika glad för det.
Kram

Britt-Inger sa...

Grattis till dina 50 000 besökare. Det är alltid lika kul och inspirerande att läsa din blog

Anonym sa...

Stort grattis Eva! Men jag är inte förvånad att du passerade 50000 på mindre än ett år! Din blogg är så inspirerande, man blir så positivt när man tittar in hos dig och läser om vad du har på gång! Kram Pernilla Ö A

Anonym sa...

Grattis till 50.000 ( lite sent )
Det är alltid lika roligt att se vad du hittar på.
Kram Pernilla

lisbethw sa...

Grattis Eva! det är alltid roligt när folk tittar in till en...
och 50,000ggr är ju helt enormt tillen helt enorm Eva som alltid har något underbart i görningen...

Lena P sa...

Grattis, förstår att många vill titta in hos dig, även jag gör det fast jag inte har lämnat några avtryck efter mig.
Den lilla triangellinjalen har just in handlat men ej börjat att använda.

Pernilla i Skultuna sa...

Grattis. Häftigt med så många besök. Men å andra sidan har du en härlig blogg med mycket inspiration och tips. Tack. =) Kram