Summa sidvisningar

fredag 11 november 2011

Datakrångel....

har vi haft här idag på den mobila enheten och med Telenor som leverantör.Tur jag har haft min mobil och kollat på annars hade jag/vi känt oss handikappade.Tänk vilket beroende man har!!
nu hoppas jag att det hela håller till att få in bilder och några rader.
kan bara berätta att vårat väder är underbart ,,suttit ett par timmar på altanen och fikat o solat .Nu så hettar det i kinderna,,denna 11/11.11!!


Igår var det träffar här igen och vi hade det så trevligt .Symaskinerna fick verkligen jobba!!Tyvärr så var en av dem inte på bettet och krånglade,,trots ny service på den..

Vi har ju sytt Bow Tie här och en del av tjererna hade nästan fått färdig sina alster.Att sy den tekniken är ju inget märkvärdigt ,,denna teknik är en gammal väl prövad.Nej ,finessen och tanken var att få en quilt av ett charmpac+ bastyg,,och det har vi lyckats med tycker jag,




Fredagskramar från ett soligt och underbart Varberg,,

7 kommentarer:

Maja sa...

Så lika vi tänker!!!
Också problem med dator/blogger.
Här är mulet och kallt!
+1 grad!!!
Snart blir det kalas!
Kram

Anonym sa...

Lite lustigt vi har tittat på detta mönstret både i verkligheten o i böcker skall bli roligt att komma hem o pröva kramisar Märit

Sussie sa...

Vilka kalasfina toppar ni sytt!Härligt också att du kunnat njuta av vädret! Hos mig är det mörkt hela veckorna! Hoppas få se en solglimt imorgon!
Kramen/Sussie

Gunilla sa...

Jättefina toppar. Kanske skall pröva med en charmpack? kram

Britt-Inger sa...

Fina quilttoppar och visst är Bow Tie ett trevligt block.
Jag skall också leka med ett charmpack, men det blir ett annat block som jag haft i huvudet länge

Wivi sa...

Fina quiltar.
Låter härligt med sol. Här har varit så dimmigt så vi ha knappt sett husen på andra sidan gården.
Kram

Lizzan sa...

Jättefina!! Hoppas data bekymmren försvinner snart, för det är minsann inge kul!
Kram Lizzan