Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

Panel!!

God morgon måndag och alla ni läsare!!

Idag skall jag fjäska med mannen om han kan hjälpa mig att putsa våra fönster på insidan.Utsidan är ingen ide ännu .Det skall bli blåsigt sägs det på nyheterna.
Det är skönt att få dem fina invändigt och lite fräschare.

I veckan fick våran brevbärare köra hit och stoppa ned ett fönsterlöst kuvert i våran brevlåda.Det var från Skövde och Maria.




En fantstisk bonad som jag har fria händer att sätta saxen i...Den får ligga till sig lite först och mogna,sedan behöver jag nog ett lila eller grönt eller båda tygerna  oxså!!

Måndag och en ny spännande vecka ligger framför fötterna.Nu gäller det att fånga den och göra den så bra som möjligt!!

KRAMAR!!!

6 kommentarer:

Wivi sa...

Vilket festligt tyg. Är det en panel eller en färdig bonad? Kram

Birgitta i Gävle sa...

Häftigt värre. Jag blir så nyfiken på vad du ska hitta på.

evaj sa...

Hej flickor!!Man kan nog säga det är en panel .Men man kan använda den oxså som den är som en bonad.Kommer att sy om den på något sätt om ett tag!!kram på er

Birgitta i Gävle sa...

Svar på din kommentar om min lagning. Om du klickar upp den översta bilden så den blir större, så ser du tydligt att det fattas en hel remsa. man ser bara vadden.

Gudrun sa...

Den var svår! Det ska bli spännande att se vad du gör med den.
Kramar Gudrun

evaj sa...

Ok.Birgitta,,skall kolla detta!!
Gudrun ,,ja vi får se vad det blir utav det hela.Har som tur är lite tid på mig..../kramar på ER!!